Rikas ir Mortis (Rick and Morty)

Kas yra Rickas ir Morty? Susuktas, pavergtas Atgal į ateitį, pakeisiantis visavertes laiko keliones į girtaujančius tarpdimensinius nesėkmes ir nežemiškas eskabes. Nedrąsus, pasiaukojantis daktaras, kuris atima bet ką, bet niekuo dėtą ar mielai britą. Futurama ant sergančio, satyrinio vidurio serijos. Piktesnis, labiau smegenų šeimos vaikinas, turintis daugiau dėmesio, mažiau vyraujantis savęs supratimas ir mažai juokiantis, žinant apie auditorijos gerbimus. (Seto McFarlane’o duona-sviestas.) Nuotykių laikas, jei ji kentėjo nuo metamfetamino sukeltos psichozės. Aukštesnė koncepcija, mažesnis antakis „Ren“ ir „Stimpy“ … spaaace! Pasirodymas, kuris nepaiso formulės ir niekina tradicijas.

Rikas ir Mortis (Rick and Morty)

„Cartoon Network“ dabartinio vėlyvo vakaro programavimo bloko akcentas. Visų dalykų suaugusiųjų maudymosi kulminacija. On ir on and on. Rickas ir Morty yra visi šie dalykai, tačiau visiškai savo esybė; egzistuoja keistoje, nepaprastoje alternatyvioje tikrovėje be taisyklių, ribų ar apribojimų. Bendruomenė užgožė Daną Harmoną ir „Cosbys House“ kūrėją Justiną Roilandą, siekdami pavergti kiekvieną įsivaizduojamą sci-fi žanro trope’ą, tačiau baigė viską gerai, taip pat ir tai, kaip žiūrime ir išpakuojame animacinį serialą. Tai taip pat vienas protingiausių, greičiausių, juokingiausių, nenuspėjamiausių ir drąsiausių animacinių serialų per televiziją. Gal aš jau turėjau vadovauti tam …

Sveiki atvykę į Ricko ir Morty, genijaus išradėjo, senelio (kurį išsakė kūrėjas Justinas Roilandas) ir jo mažiau nei genijaus anūkas (taip pat išreiškė Roilandas) pasaulį. Dingęs beveik dvidešimt metų, Rickas persikelia į savo dukterį Beth (Sarah Chalke), sėkmingą arklio širdies chirurgą, dėl vyro vyro Jerry (Chris Parnell) susierzinimo ir jų dukters, 17-os metų vasaros ( „Spencer Grammer“). Netrukus Rickas paverčia garažą savo laboratorija ir pradeda tempti Mortį kartu su savo beprotiškais nuotykiais.

Rikas ir Mortis (Rick and Morty)

Įspėjamasis žodis: serijos pilotas gali būti … pašėlęs. Rickas nėra patrauklus lyderis. Iš viso. Pasibjaurėtinas, į save orientuotas ir kraštutinai piktnaudžiaujantis „Doc Brown“ / „Doctor Who“ siuntimas yra nuolaidus buvimas, ypač su neturtingu, beglobiu Morty, prisiimančiu Ricko cinišką, asocialų įžeidimą. Vis dėlto, pilotui baigiantis, esminis šou komponentas žvelgia iš blogo elgesio ir netvarkingo elgesio. Rickas, reikalaudamas Morty šaudyti lazeriniu šautuvu, siekdamas persekioti svetimus sargybinius, yra toks apsėstas tikrovės ir visatos mokslo ir mechanikos, kad pamiršta bet kurio scenarijaus žmogiškumą. Morty, pasibaisėjusi nužudydama sargybinį, kuris, kaip jis sužinojo, turėjo žmoną ir vaiką, sugeria jų nuotykių sukeltos tragedijos padarinius. Sezonui įsibėgėjus, Rickas ir Morty pereina iš linksmybės į tragediją sekundės tikslumu (pagalvok, kad „Scrubs“) ir retai pašviesina nuotaiką arba seka bombos lašą pigiu juoku. Harmonas ir Roilandas taip pat neskelbia.

Lėtai konstruodamas sudėtingesnį ir daugiasluoksnį bičiulių-mokslininkų komedijos paminklą su kiekviena iteracija, Ricko ir Morty poravimas įgauna daug labiau apgalvotą prasmę; tas, į kurį chaoso metu buvo galima lengvai nepastebėti. Ir be metodų pasukta metodinė beprotybė jungia tik epizodus prie epizodų, didesnėms, drąsesnėms patalpoms užleidžiant vietą didesnėms, drąsesnėms nuostatoms ir didelio masto, kelių scenų punchline’ams. Šis subtilios širdies, šiurkštaus humoro ir niūrių koncepcijų derinys paverčia serialą ne tik greitojo juoko mašina, išspausdinančia nuorodas nuorodų dėlei, bet apgaulingai rafinuotu neriboto ID pristatymo įtaisu.

Rikas ir Mortis (Rick and Morty)

Naujienų redaktorius Joshas Katzas sutinka. Jis rašo: “Kartais šis absurdo, žanro pastišo ir tikros traumos mišinys gaubia blogo skonio liniją. Vis dėlto Roilandas turi ne visai slaptą ginklą: jo kūrėjas Danas Harmonas. Gaivusis ir ryškusis šeimininkas už „NBC“ bendruomenės ribų, „Harmon“ išsiskiria tuo, kad visada randa emocinį branduolį net ir pačiose ekstremaliausiose satyriškose nuotaikose, kuriose Rickas ir Morty siūlo meistriškumo klasę. Pirmojo sezono vienuolikos epizodų metu aštrūs, staigūs pokštai išlieka pajusti animacinį chaosą. Laisvai judanti, komiškai tanki „Inception“ parodija (puikus „Vejapjovės šuns“ epizodas) užleidžia vietą potipiui apie staigų šunų intelekto pažangą, įrodantį, kad lygios dalys yra bauginančios ir liūdnos – tarsi įdėtumėte „Terminatorių“. 2: „Teismo diena“ ir „Jurassic Bark“ „Futurama“ epizodas „Brundlefly“ mašinoje.

„Artimi Ricko rūšies Rick-Counters“ prasideda klonavimo-susitikimo-Agatos Christie sąranka (tarsi … tai sudėtinga), kaip randa Rickas. labas įtardamas nužudymą Riksą iš kitų dimensijų, paverčia subtilų žvilgsnį į meilę ir meilės pobūdį. O kalbant apie „mutacijas“ sezono aukščiausiame taške, „Rick Potion # 9“, „Roiland and Harmon“ skiepija paauglių angstą, post-apokaliptinį chaosą ir monstrą-filmą, suvirpina egzistencinį galvos tašką, kurio pabaiga rodo „Primer“. kaip režisierius Davidas Cronenbergas. Geriausias dalykas Rickui ir Morty yra tai, koks jis išskirtinis. Patinka ar nekenti, šou yra jos pačios žvėris, o tas pasitikėjimas įrodo, kad nuobodu. Vienas geriausių pirmųjų televizijos sezonų, kokį aš kada nors mačiau “.